Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
ProfiMarket » Zamówienie - krok po kroku

Zamówienie - krok po kroku

Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:

Utworzyć konto w sklepie internetowym
Złożyć zamówienie w sklepie internetowym
Zapisać się na Newsletter

Regulamin sklepu dostępny jest tutaj https://profimarket.pl/regulamin-pm-11.html
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.

1. Utworzenie Konta
1.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego:
https://profimarket.pl/rejestracja.html w Formularzu Rejestracji podać następujące dane:
1.1. Niezbędne jest podanie następujących danych: login; adres poczty elektronicznej oraz hasło.
1.2. Następnie należy zaakceptować Regulamin Sklepu Internetowego. Akceptację regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu.
1.3. Następnie należy kliknąć pole „Załóż konto”, po czym niezwłocznie na podany adres poczty elektronicznej zostaje przesłany link potwierdzający chęć utworzenia Konta – należy kliknąć na przesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.

2. Złożenie Zamówienia
2.1. Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widocznego na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
2.2. Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o dostępności. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Do koszyka”.
2.3. W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
2.3.1. Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
2.3.2. Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) albo dodania innych Produktów (pole: „Kolejne produkty”).
2.3.3. Klient wybiera sposób dostawy oraz płatności i jest jednocześnie informowany o ich koszcie.
2.3.4. Klient wybiera sposób dostarczenia faktury lub paragonu.
2.3.4. Klient ma możliwość wpisania kodu kuponu rabatowego oraz jego aktywowania poprzez kliknięcie pola „Aktywuj”.
2.4. Następnie należy wybrać dowód zakupu poprzez kliknięcie na odpowiednie pole i Klient niezalogowany na Konto zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzielonej na dwie sekcje – dla Klientów posiadających Konto oraz dla takich, którzy go nie posiadają. Klient zalogowany na Konto podaje dane o których mowa w pkt. 2.4.1. (jeżeli podał je już wcześniej to ma możliwość ich modyfikacji) oraz klika pole „Potwierdź zakup”.
2.4.2. Klient, który posiada Konto podaje swój login i hasło do Konta oraz klika pole „Zaloguj” i podaje następujące dane: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); numer telefonu kontaktowego, a następnie potwierdza akceptację Regulaminu i klika pole „Potwierdź zakup”. Na tym etapie Klient ma również możliwość podania ewentualnych uwag do Zamówienia.
2.4.3. Klient, który nie posiada Konta i chcę je utworzyć klika odpowiednie pole i podaje następujące dane: login; hasło; imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; a następnie potwierdza akceptację Regulaminu i klika pole „Potwierdź zakup”. Na tym etapie Klient ma również możliwość podania ewentualnych uwag do Zamówienia.
2.4.4. Klient, który chce złożyć Zamówienie bez tworzenia Konta klika odpowiednie pole i podaje następujące dane: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego, a następnie potwierdza akceptację Regulaminu i klika pole „Potwierdź zakup”. Na tym etapie Klient ma również możliwość podania ewentualnych uwag do Zamówienia.
2.4.5. Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia, tj.
2.5.1. Określenie przedmiotu Zamówienia.
2.5.2. Jednostkowa oraz łączna cena wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują.
2.5.3. Wybrany sposób dostawy oraz płatności.
2.5.4. Dane Klienta i adres dostawy.
2.5.5. Ewentualne uwagi do Zamówienia.

3. Newsletter
3.1. Zapisanie się na Newsletter jest możliwe poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w trakcie tworzenia Konta albo składania Zamówienia.

4. Informacje dodatkowe
4.1. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
4.1.1. Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres sklep@profimarket.pl.
4.1.2. Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
4.2. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
4.2.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
4.2.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
4.2.3. przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
4.2.4. przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
4.2.5. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Copyright © ProfiMarket.pl 2024 - wszelkie prawa zastrzeżone
Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz sklep internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu