Szukaj
» Bezpieczeństwo w ProfiMarket

Bezpieczeństwo w ProfiMarket

Dokładamy wszelkich starań, aby Klient dokonujący u nas zakupy miał gwarancje bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości towarów, zasad przechowywania powierzonych nam danych osobowych, jak i jakości obsługi serwisowej podczas trwania gwarancji.

Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne. Wszystkie dane przechowujemy na specjalnym serwerze chronionym firewallem, do którego nie można włamać się z internetu. Dostęp do danych mają tylko wybrani. Każdy dostęp do danych kontrolowany jest przez specjalnie skonstruowany system zabezpieczeń.

Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości renomowanych producentów. Każdy produkt pochodzi z legalnej polskiej dystrybucji, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie. Dokładamy wielu starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez producentów.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub nieoryginalne opakowanie dostarczonej paczki pojawią się wątpliwości co do jej stanu - prosimy spisać protokół w obecności kuriera. Należy poinformować nas o zdarzeniu, a po otrzymaniu potwierdzenia od firmy kurierskiej o uszkodzeniu paczki, wyślemy nowy towar, najszybciej jak to możliwe lub zwrócimy wpłaconą należność.

Każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta. Niektórzy producenci nie wymagają kart gwarancyjnych a tylko dokument zakupu. Producenci zapewniają serwis gwarancyjny na najwyższym poziomie. Duża część produktów jest serwisowana bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych producenta. Z reguły takie punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli producent kupionego w naszym sklepie produktu nie posiada punktu serwisowego dostępnego dla Klienta, w procesie reklamacyjnym pośredniczy serwis profimarket.pl lub dane kontaktowe serwisu centralnego na karcie gwarancyjnej.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu ShopGold.pl | Sklep internetowy ProfiMarket | Promocje, okazje i opinie